Naj postane skrb za Vaš objekt naša skrb!

ZAPOSLUJEMO

08. 01. 2016

Zaposlimo vodjo oddelka za upravljanje!

Ponudbe s CV oddajte do 14.1.2015 na info[at]stanovanjski-inzeniring.si

Pričakujemo:

  • najmanj VI sotnja izborazbe,
  • višješolska izobrazba - tehnične smeri,
  • 2 leti delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu,vozniški izpit B - kategorije ter lastno vozilo,
  • dobro znanje angleškega jezika,
  • zelo dobro znanje hrvaškega jezika,
  • tekoče znanje slovenskega jezika-zahtevno računalniško poznavanje (MS office - Word, Excel),
  • smisel in občutek za delo z ljudmi,
  • poznavanje zakonodaje s področja upravljanja,
  • poslovno razmišljanje in usmerjenost k strankam,
  • odlično organiziranost in zavezanost k ciljem,
  • zagon in veselje do dinamičnega dela.

Ponujamo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo,
  • karierni razvoj v enem najhitreje rastočih družb s področja upravljanja večstanovanjskih zgradb,
  • stimulativno plačilo,
  • polni delovni čas

Naloge in odgovornosti:

  • Planiranje, organiziranje in vodenje dela oddelka,
  • Priprava, uvajanje in nadzor nad izvajanjem standardov dela,
  • Skrb za racionalno izvajanje delovnega procesa in optimizacijo stroškov,
  • Skrb za kontrolo in zagotavljanje kakovosti ter skrb za dvig produktivnosti in gospodarnosti,
  • Skrb za gospodarno ravnanje s sredstvi družbe,
  • Izdelava poročil za potrebe poslovodstva,
  • Skrb za uresničevanje sklepov delodajalca in mesečno poročanje delodajalcu o svojem delu in poslovanju svojega oddelka,
  • Sprejemanje vseh potrebnih ukrepov za zagotovitev nemotenega in uspešnega poslovanja ali odpravo ovir v poslovanju in izpolnitev pogodbenih obveznosti,
  • Uvajanje, poučevanje, vodenje in organiziranje dela podrejenih;
  • koordinacija in komunikacija z lastniki večstanovanjskih objektov, stanovanj, poslovno-stanovanjskih objektov, oziroma njihovimi predstavniki,
  • pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter ažuriranje evidenc o etažnih lastnikih, njihovih pooblaščencih in najemnikih posameznih delov,
  • pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter ažuriranje evidenc o stanovanjih, poslovnih prostorih, skupnih delih, garažah,
  • organiziranje, vodenje in priprava sestankov etažnih lastnikov,
  • dajanje infomacij upravnim organom, pristojnim za vodenje registrov nepremičnin glede gradnje, prenove, površine, števila prostorov, solastniškem deležu ter vrsti stanovanja in višini najemnine, če gre za najemno stanovanje,..
  • izvajanje sprejetih odločitev ter obveščanje etažnih lastnikov, najemnikov,
  • organiziranje zavarovanj skupnih delov, naprav, obejktov in prostorov ter prijava škod zavarovalnicam,
  • organizacija raznih investicijskih, vzdrževalnih in interventnih del v posameznih enotah, ali skupnih delih obejkta, nadzor nad izvedbo del, kontaktiranje z izvajalci, izvedba reklamacijskih postopkov,
  • kontrola vdrževalnih in servisnih del, količinski in kakovostni prevzem del, organiziranje odprave morebitnih napak v času garancijske dobe, izdelava poročil o izvedenih vzdrževalnih delih,
  • organiziranje poslov obratovanja za stavbo po sklepu etažnih lastnikov,
  • izdelava letnega poročila o upravljanju stavbe,
  • pregled stavb ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi,
  • izdelava načrta vzdrževanja,organiziranje obravnave in sprejetja načrta vzdrževanja,
  • zbiranje ponudb, cenikov, predračunov,
  • skrb za izvedbo rednih vzdrževalnih del manjše vrednosti,
  • sprejemanje obvestil, ogled dejanskega stanja, izdaja naročil in organiziranje takojšnje sanacije stanja,
  • prijavljanje in obveščanje o morebitnih škodah na skupnih prostorih, objektih, delih in napravah,
  • vodenje tehnične dokumentacije,
  • pridobivanje novih večstanovanjskih, poslovno stanovanjskih stavb in prostorov za izvajanje storitev upravljanja (širjenje obsega stavb in posameznih enot v upravljanju),
  • ugotavljanje finančnih obveznosti in radzelitev stroškov v skladu s pogodbo o medsebojnih razmerjih,
  • izdelava in pošiljanje obračunov in plačilnih dokumentov,
  • evidenca terjatev in plačil,
  • opominjanje dolžnikov in izterjava obveznosti,
  • priprava podatkov za sodno izterjavo obveznosti,
  • vodenje porabe rezervnega sklada,
  • sestava poročil,
  • sprejem prijav najemnikov o poškodbah v stanovanjih in pregled,
  • izdelava popisa del s predizmerami za tzasedena stanovanja za redna vzdrževalna dela,
  • pisno obveščanje naročnika (JMSS Maribor) o izvedenih intervencijah,
  • skrb in kontrola nad izvedbo rednih ali investicijskih vzdrževalnih del v stanovanjih,
  • organiziranje nujnih intervencijskih vzdrževalnih del na stanovanjih,
  • nadzor pri izvajanju intervencijskih del ter njihov kakvostni in količinski prevzem,
  • vodenje arhiva intervencijskih del,
  • koordiniranje vseh administrativnih, tehnično strokovnih, finančno računovodskih in knjigovodskih ter pravno-premoženjskih opravil z upravnikom večstanovanjske stavbe, če je le-ta druga pravna oseba,

posredovanje različnih podatkov in obdelava podatkov.